With this project, students will improve their computational thinking.
They will realize what artificial intelligence is and learn to program an artificial intelligence.
Students will use a lot of programming and Web 2.0 tools. As teachers, we will share our teaching methods on computer science.
Improving computational thinking skills.
Improving coding skills.
Learning artificial intelligence.
Improving cooperative work skills.
Improving a sense of responsibility and tolerance.
Raising individuals who are respectful towards different cultures.
UNESCO highlights the important role that art plays in child development. It is known that every child's access to art is a universal human right, regardless of socio-economic status, being a refugee, being a cultural minority, or having a disability. We aim to enable children to acquire quality art experiences in every environment so that they can meet art and gain learning experience through art. In addition, it is planned to offer a wide range of opportunities to access culture, which will improve children's cultural literacy skills. It is planned to organize activities supported by web 2.0 tools to help children gain skills such as planning, time management, self-confidence, self-knowledge and patience through art. for children to get to know each other and to establish positive group dynamics; 1- Meeting and improvisation activities 2-Own school group activities 3-Mixed school team work will be done in which artistic team skills are formed).
Bu projede Hırvatistan İtalya, Yunanistan ve Türk ortaklığı ile oluşturuldu. Ulusal kalite etiketi aldık. Ortaklarımızda kendi ülkelerinde kalite etiketi aldı. Avrupa kalite etiketi beklenmektedir.projemizin içeriği; WEB 2.0 araçları kullanılarak küresel ısınmanın nedenlerinin (tüketim çılgınlığı, ulaşım vb.) anlaşılması, sonuçlarının ve çözüm yollarının kavranması, fotoğraf çekimleri, posterler, panolar, kolajlar, bulmacalar yapılması amaçlanmaktadır. öğrenciler tarafından küresel ısınma ile ilgili hazırlanan küçük küpler. Küresel ısınma konusunda farkındalıkları, WEB 2.0 araçlarını kullanmaları ve yaratıcı düşünme becerileri gelişecek, fotoğraf sanatına ilgileri uyandırılacaktır.
İklim değişikliği son zamanların en çok tartışılan konularından biri.
Öğrencilerimizi küresel ısınmanın sonuçları ve gezegenimizi kurtarmanın yolları hakkında bilgilendirmek önemlidir, ancak onlara verileri ve gerçekleri nesnel ve bilimsel bir şekilde öğrenebilecekleri ve analiz edebilecekleri araçlar vermek de aynı derecede önemlidir.
"YÜKSELEN SICAKLIKLAR" projesi bir geri adımdır ve sorunları çözmeyi amaçlamaz.
doğrudan küresel ısınmanın sonuçlarıyla değil, "istatistikçi" öğrencilerimizin değerli yardımıyla İtalya'daki artan sıcaklıklarla ilgili çalışma ve analizlere odaklanıyor.
Atmosferin incelenmesinden başlayarak ve yıllar boyunca tüm dünyadaki hava durumunu keşfetmeye olanak sağlayan "Ventusky" adlı ücretsiz bir web uygulaması aracılığıyla öğrencilerimiz, artan sıcaklıklar hakkında veri toplamayı, işlemeyi ve oluşturmayı anlayacaklar. ülkemiz ve aynı faaliyeti yapan Etwinning Ortakları ile çalışmayı paylaşacakları bir projedir.
Gönül dünyamızın mimarı Yunus Emre'nin öğrencilerimize tanıtılmasının ve sevdirilmesinin amaçlandığı e-twinning projemiz ile ham Yunus Emre'yi tanıdık hem de Yunus Emre'yi 21. Yüzyıl teknolojileri ile tanıttık. Projemizi Azerbaycan'dan arkadaşlarımız ve güzel ülkemizin farklı okullarından kardeşlerimizle yürüttük.
Adres:
Selçuklu Mahallesi. Güzelgah Caddesi. No 150/A Sincan/Ankara
Telefon
0312 263 00 75